i'm Nabilah Ismail . i'm taken by Raja Mohd Redzuan .

Tuesday, January 4, 2011

penangan si AYAM MADU

alahai ~ bila engat balek tadi aku makan ayam maduuuu . yummy yummmy ! sedapppppp gilaaaa weyhhh . and gara gara makan ayam madu aku x bole tido pagi nh . haha . ape laa . pasal makan ayam madu punn kau nak update kat blog jugak ke ? haihh , pelik laa kau nh bella . *gila ke aku nh ? x kann ? haha . biaa laa . blog aku , sebok jea kannn . ishhh . okayy , cerita balek pasal ayam madu , masok hari nh , dahh 3hari aku *melantak ayam maduu dengan begitu seleraaaa . ayam madu tuu kannn , sedapp diep rasa laen macam . ntahh ntahhh orang tu letakk something dalam ayamm tuuu . ishhh , selisihh kann , ape laa bella nh . tiap malam aku dengan besties aku carik ayamm maduuu . hari first pegy huhh , kedai tutup . hari second punn sama , cukup 3hari aku x dapat makan ayamm maduuu , alamat nye , mati laa anak dalam perut nh . anak dalam perut ? *just KIDDING okayy . haha . tu bahasa perumpamaan laa . and masok hari ketiga , wahhh , kedai ayamm maduuu bukakk :) . dari jauhh dahh  kelihatann kepulann kepulann asap ayamm maduu . haha . dahh terbayangg kepak and isi isi ayammmm . sedapp sangat sangat , slurppppppp *x dapat nak di ungkapkann dgn kata kata . haha . sampai kedai ayammm tuu , teros order , bukan maen berasapp lagi abang tuu mengipas . makin laju abang tuu mengipas , makin cepat dapat makan ayammm . after dahh dapat ayamm maduu , carik tempat port nak meratahh ayam tuu pulakk . hujung hujung , port depan rumaa aku jea . haha . bawak kelua kerusi bnyak bnyak , letak ayam and startt maakannnnnn :) . woott wottt , sedappp wokkkk , ape kata lepas nh korang cuba makan ayamm maduuu , * SEDAP HINGGA MENJILAT JARI . selamat mencuba yahh :)

No comments:

Post a Comment