i'm Nabilah Ismail . i'm taken by Raja Mohd Redzuan .

Friday, December 31, 2010

bermula tahun 2011 :)

yeahhh , firstly nak ucap SELAMAT TAHUN BARU kat korangg . hope tahun nh akan lagi *gempak dari tahun lepas okayy :) . woww , pejam celik pejam celik , sekejap jea dah masok tahun 2011 kann , mcm sekejap jea rasa tahun 2010 . macam macam perkara dahh jadik tahun lepas , and tu semua akan jadik kenangan untuk tahun 2010 . and now , dah masok tahun 2011 nh , mesti korang ada azam kann ? azam untuk tahun nh laa konon . haha . *padahal buat buat ada jea azam nh . haha . err , tapi kann aku pun x terkecuali dari punyai azam , cehh . haha . biarpunn azam azam yg tahun lepas ada yg x terlaksana , aku tetap ada azam baru :) . azam aku untuk tahun 2011 nh , first nak jadik seorang yg matang , second nak carik duet untuk masa depan aku and third nak carik kawan baru dalam hidop :) . semua nye akan jadik baru kann , tentang persahabatan , kehidupan , cinta and kematian . ape lagi laa yg akan terjadik dalam 2011 nh , sama ke mcm tahun 2010 . hurmm , x tauu kann . cuma aku harap , ape yang aku azamkan tuu akan tercapai , insyaallah :)
                            selamat tahun baru 2011
                       hope apa yang di hajatkan akan
                                    TERCAPAI :)

No comments:

Post a Comment