i'm Nabilah Ismail . i'm taken by Raja Mohd Redzuan .

Tuesday, November 30, 2010

TERIMA KASIH EKIN REDZUAN

dear bella blogger
       firstly aku nak cakap terima kasih kat adinda aku . EKIN REDZUAN . tanpa anda , saya tak akan mngenal erti blog spot . cehhwahh . ekin sukaa nh aku puji die . *kembang . haha . act ekin yang tolong aku masokan gamba and bnde bnde laen nh . yang aku tahu , aku just register and on kan jea . haha . benda laen aku tak pandai aa . ekin yang tolong . tak gitu sayang ? . huhu . dgn hasil nya blog spot hasil nukilan ekin redzuan , maka dengan ini , aku akan teros membebel dan membebel . HAHA . tapi aku still tak faham lagi selok belok blog spot . hurm , ekin . you nak ajarkan i kan ? i tak tahu nh :) hehe . btw , thankss k sayangg :)
saya hargai awak laa beruuk :) iloveyouuu !

nie la die cik EKIN REDZUAN tu. haha

No comments:

Post a Comment